Bestiář - nemrtví
Zde můžete nalézt vyschlé a odporné nemrtvé našeho světa.
[ Nahoru ]
|
|
Ohnivá zombie
Životaschopnost: 1 nebo 2 životy + pozn.
Útočné číslo: 1
Obrané číslo: 0
Odolnost: 10
Velikost: A, B, C
Bojovnost: 12
Zranitelnost: A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N
Pohyblivost: magický tvor
Vytrvalost: magický tvor
Inteligence: 1
Přesvedčení: zmateně zlé
Poklady: nic
Zkušenost: 180
Tato zombie se nejmenuje tak jak se jmenuje snad kvůli tomu, že by uměla sesílat ohnivá kouzla, nebo že by měla ráda oheň. Naopak.
Tento druh zombií je ještě pomalejší než ty "normální". Dají se jim obléci všechny druhy zbrojí po kroužkovou a mohou mít jen lehké nebo střední jednoruční zbraně, které nejsou rodovou zbraní žádné rasy za kterou mohou hráči hrát. Střelné zbraně mohou používat všechny. Mohou používat štít.
Poznámka u životů znamená, že jestliže je tato zombie zabita něčím jiným než je oheň tak po třech kolech vstane a muže bojovat dál. I když to na první pohled vypadá, že je snadným cílem pro každého, není tomu tak.
[ Nahoru ]
|
|
Lich
Životaschopnost: 12
Útočné číslo: (-2 + 8/-2) = 6/-2 + zvl.
Obrané číslo: (-2 + 5) = 3
Síla mysli: 35
Velikost: B
Zranitelnost: C1/2, E1/2, N 1/2
Pohyblivost: 9/magický tvor
Inteligence: 21
Přesvedčení: zákoně zlé
Poklady: 5000/200
Zkušenost: 2240
Lich je mocný nemrtví, vypadající jako velmi bledá, vychrtlá a dlouhá postava, která je oblečena do kápě. Není jí pořádně vidět do tváře, ale pokud do ní někdo
přeci jen pohlédne tak si hází na past int ~ 7 ~ 2 kola v transu/znechucení (všimněte si, že zde trpí převážně inteligentní postavy). Lich vzniká velmi složitým rituálem a
daný objekt je právě sesílající (stará černá magie). Dříve tento obřad prováděli hlavně nepříliš mocní mágové (min. inteligence je ale 18/+3), aby si přidali na moci.
Magická síla si ale odvedla daň v podobě ochrnutí nějaké části těla (většina lichů pajdá), vychrtnutí a strašného zošklivení (záleží na PJ). Lichové mají ale tu výhodu,
že znají každé kouzlo, které už někde viděli (někdo ho seslal). Na den mají 80 - 120 magů a libují si v jejich plýtvání (ale vždy si nechávají alespoň 50 magů jako železnou rezervu).
Jejich zvláštní schopností je jejich mrazivý dotyk. Pokud se k nim někdo přiblíží mohou ho jím napadnout a pokud oběť zraní alespoň za 1 život, zpomalí všechny jeho akce na 10 kol,
na polovinu (a tak také zůstanou, i když na oběť někdo sešle kouzlo rychlost - pokud již postava měla rychlost před zraněním, tak skončí a dalších 5 směn na tuto
postavu rychlost nefunguje). Lichové bývají poradci mocných temných pánů, nebo vedou soukromý život a spřádají plány, jak nejvíce ublížit okolnímu světu.
[ Nahoru ]
|
|
Dyrmagnos
Životaschopnost: 5
Útočné číslo: (+3 + 3/+7) = 6/+7 + zvl.
Obrané číslo: (+1 + 6) = 7
Síla mysli: jako stvořitel, ale nejméně 15
Velikost: B
Zranitelnost: nemrtvý, ale N0
Pohyblivost: 19/magický tvor
Inteligence: jako stvořitel
Přesvedčení: jako stvořitel
Poklady: 0/0
Zkušenost: 2180
Dyrmagnos je nemrtvý ženského pohlaví, který na první pohled vypadá jako postava, až po hlavu zahalená v šarlatovém plášti. Avšak zdání klame. Dá se říct, že Dyrmagnos
je hmotná podstata zla. Oproti neviděným má tu zvláštnost, že má i určitou hmotnost a dá se i zčásti "uchopit". Když ji nějaký temný mág vyvolá získává něco jako
osobní stráž. Dyrmanos je se svým stvořitelem v neustálém telepatickém kontaktu, ale spíše než telepatický kontakt by se to dalo přirovnat ke vztahu mezi
mágem a podrobencem. Nekromant ji může ovládat zdánlivě jako mág podrobence, a to způsobem, že mu stačí pouhá myšlenka, takže přitom může například i mluvit.
Tento způsob dorozumívání je však velice omezen a to vzdáleností na kterou je ho možno provádět. Tato vzdálenost činí pouhých 20 sáhů. V případě, že se
Dyrmagnos vzdálí na více než oněch dvacet sáhů, automaticky strácí se svým stvořitelem kontakt, avšak v případě, že má zadán nějaký příkaz, pokusí se ho splnit, ale bez
ohledu na to, jestli například mezitím ztratil význam. Oba, Dyrmagnos i jeho stvořitel, se však budou snažit být v neustálém kontaktu.
Pro úspěšné vyvolání Dyrmagnos je třeba tělo humanoida ženského pohlaví s původní životaschopností alespoň 3 a inteligencí 17. Po smrti jejího stvořitele se Dyrmagnos automaticky rozpustí a zbude po ní jen její šarlatový plášť..
Zvláštní útok: Přesávání životů. Děje se to tak, že Dyrmagnos v případě, že někomu úspěšně ubere určitý počet životů, může mu zároveň snížit hranici maximálního počtu životů a
to o polovinu rozdílu mezi hody (zaokrouhluj dolů). Tuto schopnost však smí použít pouze jednou za tři kola a pouze na tvora, jejichž počátečný počet životů není menší než 25. Také nemůže nikomu snížit počet
životů na méně než pět. Má to také další velice "příjemný" efekt. Dyrmagnos si tím totiž sama sobě zvyšuje maximální počet svých životů. Za každých pět životů, které někomu přesaje (tj. sníží mu maximální hranici životů o pět) se jí
zvýší její vlastní maximální hranice životů o jedna. Její max. počet životů však nikdy nesmí přesáhnout dvojnásobek životů, které měla při svém zrození. Postavě, které se podaří Dyrmagnos v souboji zabít (ale jen té) se max. počet životů opět obnoví.
[ Nahoru ]
|
|
|
Anketa:
Výsledky anket
Naše ikonka:
Partner:
|