Dračí Doupě - PK
Úvod
Novinky
Naše družinka
Podoba družinky
Kronika
Síň slávy
Opustili družinku
Hřbitov soukromý
Hřbitov veřejný
Světy
Kyprie
Kulty
Samurajové
Řád
Paladinové
Ramtolové
Ceníky
- Kompletní
Pyrofor
Theurg
Kůže
Hostinec
Nástroje
Služby
Vetešnictví
Kovy
Bestiář
Zvířata
Humanoidé
Nemrtví
Zbraně
Artefakty
Boj tváří v tvář
Střelecký souboj
Zbroje
Artefakty
Běžné
Poezie
Básně
Povídky
Porosty
Bylinky
Houby
Ostatní
Dovednosti nové
Dovednosti v.1.6
Downloads
Galerie
Community
Kniha návštěv
Příspěvky
Napište
Weby
Links
Autoři
Credits

Artefakty zbraní

Již zde máme dva artefakty - Mortinovo kladivo a Alsenin luk. Jsou to dost vzácné předměty, obohacující každý svět DrD.

[ Nahoru ]



Mortinovo kladivo

jménosílaútočnostobranadélkaváhacena
Mortinovo kladivo8+7+32450250000 zl
- pro elfa1-17-1321000200000 zl
- pro trpaslíka12+10+32400250000 zl

- Mortinovo kladivo je těžká obouruční zbraň, která je stvořena pro trpaslíky.

Historie: Ve vzdálené zemi Kominno-Del, v horách trpaslíků ji nechal vytvořit tamější vladař trpaslík Kolaran, na ochranu své říše před nebezpečím ze Zapomenuté hlubiny - kde přežívali temní elfové. Vytvořil jí velmi mocný kudůk-alchymista (24. úroveň) a zbohatl tunami zlata a povýšením do šlechtického rodu. Toto kladivo používal syn krále Mortin, a postupně vytlačoval temné elfy pryč. Pak ale zahynul při pádu jedné jeskyně a podle legend se kladivo dostalo do rukou temných elfů - ti nevěděli jak to, že něco tak "slabého" dokáže takové divy a proto ho jen uschovali. Nic víc se o něm neví...

[ Nahoru ]



Alsenin luk (Alseninna pomsta)

Alsenin luksílaútočnostobranadélkamalýstřednívelkýváhacena
- základní3+3-1230457590- - -
- proti elfům1-6-1230457590- - -
- proti orkům5+5-1230457590- - -
- čepel5+1+12---90- - -

- Alsenin luk je zároveň střelná zbraň, ale také zbraň na blízko díky svým čepelím po jeho vnějším obvodu (celý luk je z tajemného, odlehčeného kovu s matně černou barvou a se stříbrnou tětivou). Považuje se za obouruční zbraň. Také je velice podstatné, že jí můžou používat jen elfové. Je tvořena starým způsobem temných elfů, kteří již tuto tvorbu dávno zapomněli. Zbraň dává jejímu nositeli tyto výhody:

1) Nositel má ostřejší zrak a může střílet s velkou přesností i za tmavé noci (to ovšem neznamená že v noci vidí! - pouze má stejnou trefu jako ve dne)
2) Nositel má o 1 útok za kolo víc než obvykle (i s čepelemi, i s lukem)
3) Nositel může útočit libovolným způsobem bez zdlouhavé výměny zbraní (i použít oba útoky v jednom kole)
4) Nositelova charisma se zvýší (pokud bude držet luk) o 1 stupeň
5) K luku se dají připnout 2 šípy (nyní jsou tam ještě šípy z ablandinu, kovu, který posílí sílu zbraně o 1, útočnost o 5 a dostřel o 10, ale pouze při použití tohoto šípu. Má to však svou nevýhodu - dají se použít pouze jednou, jelikož se poté rozpustí v prach- a to ať jsou vystřeleny z jakéhokoli luku!)

Historie: Tento luk vykovali oficiálně elfští mistři na vrchu hory "Hrot nebe", jelikož potřebovali objevit hrdinu, aby jim dopomohl v boji s nesčetnou armádou orků táhnoucích ze západního světa. Ve skutečnosti však tento luk vykovali temní elfové pro svou královnu Matku. Měl být určen pro velitele temných vojsk, která měla vyhladit lesy Daranu, mocného domu horských elfů. Také tak byl použit a výrazně dopomohl k brutální porážce. Po výhře temných elfů se na místě lesa rozlezla obří temná poušť (do této doby obývali jeskyně Olis-Kar). Luk byl neustále vlastnictvím uznávaného velitele. Temní elfové se po výhře rozhodli pokračovat hlouběji do království Sharpenu a nechali na pokoji Morilis, les z kterého pocházeli jejich světlí rodiče. Do obrany Sharpenu se zde zapojila i družinka čepelmistra Da`kardnana, mocného elfského šermíře se znalostí už tehdy zapomenutého umění zbraně. K té se po mnoha letech obří války dostal právě tento luk. Poté válka rychle skončila, jakoby temným elfům něco přestalo dodávat odvahu a sílu. Po pár letech se plně stálhi do temné pouště Smoliorw, kde se s nimi stále vedou boje, ale neúspěšně. Družinka De`kardnana pokračovala západně, aby pomohla s blízkými válkami s orky. Cestou byla však napadena loupeživou tlupou a z nastražené pasti vyšel celý jen Donrar, syn Da`kardana. Podařilo se mu to právě díky "Nočnímu břitu" (dřívější název Alsenina luku). Neměl již náladu na další války a utrpení a tak se usadil v hlubokém údolí pod "Hrotem nebe", kde byl volný les. Žil tam sám po mnoho let i přes četné boje za "Hrotem nebe", kterých se ale neúčastnil. Bohužel se elfové museli z jejich posvátného pohoří stahovat stále hlouběji a hlouběji do údolí, až jedna rodina objevila obydlí, nyní již druida, Donrara. Ten je s láskou uvítal a za několik měsíců byli rodina všichni. Donrar si vzal Alsen, krásnou elfku z bránícího rodu. Žili šťastně pár desítek let, ale válka nechtěla skončit. Osudným se stalo to, že skupina několik desítek orků objevila právě jejich obydlí. Nastala jatka. Alsen padla mezi prvními, spolu s celou její rodinou, kromě Donrara, který se tak jako obvykle procházel po západní straně lesa. Když se vrátil jeho rozhořčení neznalo mezí. U své ženy strávil několik dní a ani na se metr se od ní nehnul. Poté nabral trochu síly a pohřbil jí pod jeho, před lety zasazeným stromem. Ta družinka orků udělala osudnou chybu a vracela se stejnou cestou po které táhli na východ. Donrar jen uronil slzu, která podle legend posílila Alsenin luk, jak mu začal říkat, proti jejím vrahům, orkům. Neměl s nimi žádný slitování a pobil je, i přes četná zranění, všechny a sám. Objevila se v něm schopnost jeho otce, umění zbraně. Asi ho v ten čas posílila nesčetná nenávist. Nyní chodí Donrar po celém Sharpenu a snaží se udržovat dobro. Války nakonec rozhodli lidé, kteří připluli na Sharpen. Alsenin luk nyní vlastní, legendami proslulý Donrar, syn De`kardana.

[ Nahoru ]



Hromova hůl

jménosílaútočnostobranadélkaváhacena
Hromova hůl6-2+2280??? zl
Skrytá čepel (Lancea)8-2+1135??? zl
Kombinace zbraní8+3+31-280??? zl
Proti lykantropům (Stříbrná lancea)160+1135??? zl

- Hromova hůl je střední obouruční zbraň. Lancea je střední jednoruční sečná/bodná zbraň. Kombinace obou zbraní je obourční těžká zbraň.

Popis:Tato zbraň vypadá jako obyčejná kovaná hůl. Uvnitř hole (hůl slouží jako pochva) je však ukrytá asi metr dlouhá čepel vyrobená ze stříbra. Díky mocné magii je však jak čepel tak hůl téměř nezničitelná. Pokud chce někdo používat v boji kombinaci obou zbraní, musí s nimi podstoupit pět výcviků, jinak má postih -5 k ÚČ, -5 k Útoč a -5 k OČ(resp. -4 při jednom výcviku, -3 při dvou atd.) Tento výcvik však může proběhnout pouze pod dozorem mnicha Hromova řádu či podle knih, které řád sepsal o boji holí a lanceou. Tato zbraň má tři velice zajímavou schopnosti. První je, že dokáže pohlcovat kouzla seslaná na nositele zbraně (viz. tabulka). Druhou je, že funguje také jako detekce magicky aktivních osob (kouzelníků), tvorů (nemrtví, lykantropové...) a předmětů. Pokud s ní ukážete na osobu a je to kouzelník, nositel hole uslyší zahřmění. A třetí je, že při úspěšném útoku na magicky aktivní osobu jí odsaje určité množství magenergie a pohltí ji do sebe. Toto množství je hod k6*úroveň zasaženého kouzelníka.

Historie: Jak jste jistě pochopili z popisu, tato zbraň slouží k boji proti kouzelníkům. Byla užívána mnichy Hromova řádu při bojích proti kacířům z řad mágů a čarodějů. Těchto holí byly desítky, ale většína z nich byla při bojích s čaroději, nekromanty a černokněžníky zničena či ztracena. O Hromovu řádu již tři století nikdo neslyšel, ale vypráví se, že stále někteří mniši chodí krajinou a bojují proti zlu způsobenému magií...

tabulka pravděpodobnosti pohlcení kouzel
do 40 magů do 80 magů do 120 magů do 160 magů do 200 magů do 240 magů do 280 magů do 320 magů do 360 magů do 400 magů
100% 94% 88% 82% 76% 70% 64% 58% 52% 46%

Z hole se každý den samovolně uvolní patnáct magů. Sloupec do x magů udává množství magů v holi.

[ Nahoru ]




Přidat k oblíbeným
Anketa:

Výsledky anket

Kniha uživatelů



Naše ikonka:
Stránky o Dračím Doupěti - mnoho doplňků a příjemné prostředí

Partner:
Cult of the Dragon a vše co k tématu fantasy patří naleznete zde!
Spřátelené stránky:
Profesionální stránka věnovaná jedné z nejlepších RPG!
Mnoho informací z okolí Pána Prstenů a jeho filmového zpracování
Fantasy měsíčník
Nekomerční modul pro DrD



















Založeno 5.2.2003 (ve spolupráci s hráči - Merry, Dugeons, Artholl, Maleax, Thorin, Barlock). http://poutnikovakrcma.wz.cz©