Dračí Doupě - PK
Úvod
Novinky
Naše družinka
Podoba družinky
Kronika
Síň slávy
Opustili družinku
Hřbitov soukromý
Hřbitov veřejný
Světy
Kyprie
Kulty
Samurajové
Řád
Paladinové
Ramtolové
Ceníky
- Kompletní
Pyrofor
Theurg
Kůže
Hostinec
Nástroje
Služby
Vetešnictví
Kovy
Bestiář
Zvířata
Humanoidé
Nemrtví
Zbraně
Artefakty
Boj tváří v tvář
Střelecký souboj
Zbroje
Artefakty
Běžné
Poezie
Básně
Povídky
Porosty
Bylinky
Houby
Ostatní
Dovednosti nové
Dovednosti v.1.6
Downloads
Galerie
Community
Kniha návštěv
Příspěvky
Napište
Weby
Links
Autoři
Credits

Zbroje - artefakty

Vždy se hodí mít ve svém světě nějaké ty artefakty. Ne přímo pro členy družinky, ale pro zpestření Vámi používaného světa a také aby mohli postavi i hráči po čem toužit....

- Artefakty - zbroje -

- Artefakty - chrániče -

- Artefakty - štít -

[ Nahoru ]



Artefakty - zbroje

Matreithelova zbroj

Obrané číslo: 8
Váha:
   B: 480 mn.
Cena: pro paladiny je nevyčíslitelná, jinak neprodejná - nikdo jiný nepozná, že se jedná o tento artefakt a bude si myslet, že se jedná o normální paladinskou zbroj
Velikosti: B
Omezení: Smí používat pouze paladin.
Zvláštní schopnosti: Chrání celé tělo (důležité při boji s lupičem).

- Paladinům přidává proti zákonně, nebo zmateně zlým stvořením +1 k útoku. Pokud si jí nasadí zákonně nebo zmateně zlá postava zraní ji zbroj po 1k6ti směnách za 1k6 životů. Takto to pokračuje dokud si ji buď nesundá, nebo nezemře (neví, že ji zraňuje zbroj). Zákonně dobrým paladinům se zbroj vytvaruje na jejich přesné rozměry, jako by byla dělána na ně, to znamená, že má ještě o jedna vyšší obranu (platí pouze v rozhraní velikosti B).

- Tato paladinská zbroj je překrásně zdobená zlatem (na hrudi je lev a na několika dalších místech jsou ozdoby). Je opředena spoustou pověstí. Jedna z nich vypráví o tom, že žil jeden muž, který se jmenoval Matreithel. Byl to prý elf šermíř a sloužil králi Galenorovi II. Jeho chování a jednání ho brzy proslavilo a stal se uznávaným a ctěným nejen ve vyšších kruzích, ale i u prostých občanů. Jednou ho oslovil známý a v té době uznávaný theurg, kterému před tím Matreithel zachránil jeho majetek, a chtěl se mu nějak odvděčit. Po dlouhé rozvaze se rozhodl, že pro něho udělá zbroj.
   Po smrti Galenora II. se rozhodl, že již nebude nadále sloužit u jeho syna Galenora III., ale odejde pomáhat tam, kde ho bude zapotřebí.
   Putoval z města do města, z království do království. Budoval, ničil, uzdravoval, zabíjel, to vše mělo však něco shodného. Vše dělal pro dobro těch, kteří to potřebovali.
   Díky jemu našli někteří válečníci svůj nový smysl života. A po čase vznikl Paladinský kult. Možná!
   Jsou však i jiné pověsti, například jedna o tom, že to byl kovář, který byl neobyčejně zručný a dokázal vytvořit i zbroj, která se vyrovnala alchymistickým artefaktům.
   Poslední pověst, která stojí za zmínku zní asi takto: Kdysi dávno hrozilo, že temná strana ovládne svět. A tak se bohové rozhodli poslat někoho na zemi, aby tu udělal pořádek. Jmenoval se Matreithel a byl to polobůh.
Když zdolal hlavní zlo, tak ho bohové povolali do podsvětí, aby bojoval s věčným zlem a tak zamezil, aby se podobná pohroma neopakovala. Po jeho odchodu se lidé dohadovali jestli zde svou zbroj zanechal pro někoho dalšího, nebo si jí vzal s sebou, aby mu nadále pomáhala (tato verze je spíše pohádkou, ale není důvod, proč by se ve světě DrD nemohla stát).
   Kde však je a nebo jestli vůbec je však nikdo neví. Snad jen několik velmi starých moudrých elfů, ale ti nebudou mít důvod, ani potřebu se o tom někomu zmiňovat, i když s určitostí se nedá říct nic.


Zbroj Hromova řádu

Obrané číslo: 3 s nemagickým protivníkem / 7 s magickým protivníkem (kouzelníci, nemrtví, lykantropové... ne však hraničáři)
Váha:
   A: 140 mn.
   B: 180 mn.
   C: 220 mn.
Cena: ???
Velikosti: A, B, C
Popis: Zbroj vypadá jako obyčejné oblečení šedé barvy (stylem se podobá japonskému kimonu). Je však vyrobena z nejpevnějších látek a je protkána stříbrnými nitěmi a magií. Může ji nosit jakékoliv povolání, kouzelníkům však každé kolo odsaje pět magů a postupně je vyzáří do okolí.
Zvláštní schopnosti: Plně chrání žaludek a slabiny, útoky na kolena mají poloviční účinek. (důležité při boji s lupičem).
Zbroj má také schopnost omezeně ochránit před poškozením magií. Toto funguje tak, že všechna kouzla seslaná na nositele zbroje či do jeho okolí (1 sáh) mají 50% pravděpodobnost neúspěchu. Veškerá blesky mají pravděpodobnost sníženou dokonce na 25%.
Historie:Tato "zbroj" patří neodmyslitelně ke vzhledu mnichů Hromova řádu. Stejně jako jejich hůl byla tato zbroj utvořena k boji se zlem páchaným magií. Ne každý mnich však mohl plně využívat tuto zbroj. Nejprve musel podstoupit dlouhý iniciační rituál a poté si nechat na záda vytetovat tetování řádu. Pokud toto majitel nepodstoupil, chovala se zbroj jako obyčejné kožené brnění. Tyto zbroje však již dnes nejsou takřka k vidění. Jen občas se mezi lidmy nesou zprávy o samotářském mnichovy, který pouze v šedém kimonu a s poutnickou holí prošel vesnicí a zbavil jí všeho zla. Snad opravdu ještě někteří mnichové žijí a chrání nás před zlem...

[ Nahoru ]



Artefakty - chrániče

Thirovy chrániče

Obrané číslo: 1
Váha: 20 mn. (oba kusy)
Cena: 6525 zl
Velikosti: A
Omezení: Může používat pouze trpaslík.
Zvláštní schopnosti: Tyto ramenní chrániče chrání před psychickou magií (hypnóza, sugesce, ...) a také proti podrobováním. Nositel také dokáže odhadnout přesvědčení s rozptylem 1 stupně.

Historie:
- O tomto artefaktu se toho ví vcelku dosti. Ještě dnes ho vlastní trpaslík Thir, který však zmizel před nedávnou dobou v nějaké jeskyni poblíž Tary (hlavního města Panamy). Prý, alespoň se říká mezi místními, že v té jeskyni žil nějaký tvor podobající se obrovi, ale prý byl mnohem větší. Možná že tam Thir skonal, ale víc se zatím neví.

[ Nahoru ]



Artefakty - štít

Ersaelův štít

Obrané číslo: 3, 5 proti nemrtvým, 12 proti ohni
Váha: 100 mn.
Cena: 16500 zl
Velikosti: Můžou používat jenom velikosti A a B
Omezení: Tento štít je možné nosit od 10. úrovně
Zvláštní schopnosti: Štít dokáže vyléčit 5 životů za směnu na přání nositele, maximálně však 20 životů týdně. Svým zvláštním hučením zastrašuje většinu nemrtvých - bojovnost o 6 nižší (hučení slyší jenom nemrtví ). Proti nemrtvím má obrané číslo 5 a když je nemrtví blíže jak 20 sáhů (i přes překážky), tak se štít temně rudě rozzáří. Také chrání svého majitele před ohněm (při útoku ohněm je obrané číslo štítu 12).

Historie:
- O tom, kdo vyrobil tento artefakt se mnoho neví, ale je jisté že už zemřel, protože to byl člověk a tento artefakt je už téměř 750 let starý.
V Titanu byl posledním vlastníkem slavný Ersael (elf - šermíř 21. úroveň), tento artefakt získal od svého bratra který si prý našel lepší. Ersael pomáhal bojovat v mnoha bojích a bylo jich opravdu spousta. Zemřel v bitvě u Darkonských pláních, když ho náhodou trefil projektil z trebuchetu. Bojoval o život několik dní, ale boj bohužel prohrál. Jeho bratr ho pohřbil, alespoň podle legend, někde v Zapomenutých pláních, samozřejmě i s tímto štítem. Dál už se o něm nic neví.

[ Nahoru ]




Přidat k oblíbeným
Anketa:

Výsledky anket

Kniha uživatelů



Naše ikonka:
Stránky o Dračím Doupěti - mnoho doplňků a příjemné prostředí

Partner:
Cult of the Dragon a vše co k tématu fantasy patří naleznete zde!
Spřátelené stránky:
Profesionální stránka věnovaná jedné z nejlepších RPG!
Mnoho informací z okolí Pána Prstenů a jeho filmového zpracování
Fantasy měsíčník
Nekomerční modul pro DrD



















Založeno 5.2.2003 (ve spolupráci s hráči - Merry, Dugeons, Artholl, Maleax, Thorin, Barlock). http://poutnikovakrcma.wz.cz©